Gipuzkoako Belenzaleen Elkarteak 75 urte bete ditu

Gipuzkoako Belenzaleen Elkartea, “Francisco de Asis”, 1947an sortu zen, eta 2022an 75. urteurrena ospatuko du. Hori dela eta, hainbat ekitaldi antolatuko ditu urtean zehar. Lehenengoa ekainaren 25ean izango da eta inaugurazioa ekainaren 25ean. Gainerakoak Eguberrietan bilduko dira.

Ekainaren 25erako (larunbata), bazkideei, laguntzaileei eta babesleei zuzendutako jardunaldi bat antolatu da. Hainbat ekitaldi izango dira, eta amaitzeko, bazkaria egingo da Euskal Herriko Gastronomia Kofradian.

Egun horretan, 11:00etan, Udaletxeko osoko bilkuren aretoan eta jendaurreko ekitaldi ireki batean, 75. urteurreneko ekitaldien inaugurazio-ekitaldia egingo da, hainbat pertsona ospetsu bertan direla, eta Ibaeta Abesbatza arituko da. 2020an eta 2021ean, pandemia zela eta, Hans Lindner eta José Cruz Izulain bazkideei egin ezin izan zitzaizkien azterketak banatuko dira ekitaldi horretan.

Era berean, jende guztiarentzat da “Abegi – 75 urteko historia” erakusketa. Larunbatean eta igandean, hilak 25, 11:00etatik 14:00etara eta 17:00etatik 20:00etara, Udal Liburutegi zaharraren kriptan egongo da zabalik, San Jerónimo kaletik sartuta. Erakusketa honetan, elkartearen historiako 75 urteko une eta jarduera garrantzitsuenen errepasoa egingo da, eta elkarteak dituen gabonetako irudien ondare-funts zabaleko pieza garrantzitsuenak erakutsiko dira.

Eguberriak Donostian eta, batez ere, gabon tradizionalak, hau da, Gipuzkoako Belenzaleen Elkartea. Ezin dira ulertu Donostiako Gabonak, ezta tradizio belenistak gure hirian eta lurraldean duen errotzea ere, 75 urte hauetan Gipuzkoako Belenzale Elkartean jardun duten pertsonen bultzada eta dedikaziorik gabe. Urte hauetan guztietan, Abegik Gabonak dinamizatu ditu, jaiotzen, abesbatzen, gabonetako zoriontzen eta abarren lehiaketen bidez. eta erakusketak egitea hiriko eta Gipuzkoako beste udalerri batzuetako eliza eta aretoetan.

Bereziki garrantzitsua da Gipuzkoa Plazako jaiotza monumentalarekin duen lotura, 1986az geroztik oso-osorik betetzen baitu. Elkartea arduratuko da hura instalatu eta jasotzeaz, eta irudiak, dekoratuak eta eszenak eguneratzeaz eta mantentzeaz. Egia esan, ba al dago Gipuzkoako Plazaren jaiotza baino zerbait jatorragoa Donostiako Eguberrietan?

Harremanak:

María Castillo – Presidentea – 615 410 676